מנעולן רכב טויוטה

מנעולן רכב מומחה לרכב טויוטה

  • פריצת רכב טויוטה
  • תיקון סוויץ' לרכב טויוטה
  • שכפול מפתח לרכב טויוטה
  • שחזור מפתח לרכב טויוטה

שירות ארצי חייגו 073-37-449-10

פריצת רכב טויוטה

כאשר ננעל לכם הרכב מסוג טויוטה, מכל סיבה, אם כי ננעלו המפתחות של הרכב בבגז' או נשארו לכם המפתחות של הרכב טויוטה בסוויץ' של הרכב או הרכב ננעל והמפתחות נשארו על המושב של הרכב. ובמיוחד זה תמיד קורה כשה אתם לחוצים בזמן או חזרתם מבילוי כל שהו בשעות מאוחרות של הלילה והופ זה קרה לכם הרכב ננעל והמפתחות בפנים, מה עושים במצב כזה? אל דאגה יש לזה פיטרון. צריך פשוט להכנס לאינטרנט או מהסמרטפון שלכם או של מישהו אחר ולחפש במנוע חיפוש את מנעולנוס מנעולן רכב או פשוט לחייג מכאן והמנעולן רכב שלנו יגיע אליכם מיידי ויעניק לכם שירות של פריצת רכב ללא כל נזק.

תיקון סוויץ' לרכב טויוטה

 

יש לנו לא מעט מיקירם של קריאות תיקון של סוויץ' לרכב מסוג טויוטה. טויוטה זה רכב הנמכר ביותר בארץ ובעולם. מכיוון שהרכב טויוטה נפוץ ככה גם התקלותתיקון סוויץ' לרכב נפוצות. התקלה הכי נפוצה בסוויץ' של רכב טויוטה זה הסוויץ' תקוע ולא מסתובב או שהמפתח עושה רק רבע סיבוב וניתקע. תקלה כזאת נובעת משימוש רב ברכב בגלל שהסוויץ' של הרכב נשחק ונתקעים חלקיקים קטנים בתוך מכלול של הסוויץ'. תקלה כזאת דורשת פירוק של הסוויץ' של הרכב טויוטה לגורמים ואז צריך לנקות טוב טוב את כל החלקים הנעים בסוויץ' עם חומר מיוחד יחד עם זאת, יש צורך לגרז את הסוויץ' מחדש ולהרכיב הכל בחזרה. כמובן שאסור ולא מומלץ לעשות את הפעולה באופן עצמאים. עדיף להזמין את המנעולן רכב שלנו שיש לו ניסיון רב עם תיקון סוויץ' של טויוטה.

שכפול מפתח לרכב טויוטה

אם לא נשאר מפתח רזרבי לרכב טויוטה שלכם מומלץ מאוד לשכפל מפתח חדש בכדי שלא תגיעו למצב של אובדן מפתח ואז הסיפור של שכפול המפתח שלכם יכול להתייקר בכמה רמות זה מאוד תלוי בדגם של הרכב טויוטה שלכם. המנעולן רכב של מנעולנוס מומחה לשכפול מפתחות רכב מסוג טויוטה מכל הדגמים

שחזור מפתח לרכב טויוטה

ישנם לא מעט מקרים כאשר אנו מעבדים את המפתח של הרכב ואין לנו מפתח רזרבי, במקרה כזה יש צורך לבצע שחזור של מפתח לרכב עם מכשור מיוחד. אנו מעמידים בפניכם מנעולני רכב בפריסה ארצית עם הגעה זריזה. למנעולן רכב שלנו יש את כל הכלים והציוד נדרש בכדי לבצע שחזור של מפתח רכב טויוטה וכל סוגי הרכבים גם לאחר אובדן מלא של המפתח של הרכב שלכם.

התקשרו כבר עכשיו והנציג שלנו יעזור לכם 073-37-449-10

Call Now Buttonחייגו עכשיו