מפתח תקוע בדלת מפתח לא מסתובב

המפתח תקוע בדלת? המפתח לא מסתובב בדלת? נשבר המפתח במנעול? המפתח לא נכנס למנעול?

  • חילוץ מפתח שבור מתוך צילינדר ללא נזק

  • תיקון מנעול עם מפתח תקוע בדלת

  • תיקון מנעול עם מפתח לא מסתובב בדלת

מנעולנוס המומחים למנעולים ומפתחות, התקשרות אלינו כבר עכשיו ונפתור לכם את הבעיה. זמינות מידית בפריסה ארצית.

חייגו עכשיו 073-37-449-10

למה המפתח תקוע בדלת ולא יוצא?

ישנן מספר סיבות לכך, שהמפתח נתקע במנעול של הדלת, הסיבה השכיחה ביותר שבמשך הזמן השימון בצילינדר מתייבש או מתיישן וגורם לחוסר חיכוך בין הפינים שנמצאים בתוך הצילינדר של המנעול וכתוצאה מכך למפתח קשה להחליק החוצה או פנימה

מה ניתן לעשות כאשר המפתח תקוע בדלת או שהמפתח לא נכנס לצילינדר?

בדרך כלל כשמגיע מנעולן לסדר תקלה של מפתח תקוע בדלת הוא משמן קצת את המקום עד כמה שאפשר ומנסה לשלוף את המפתח התקוע בדלת ברוב המקרים הבעיה נפתרת. במידה ועדיין המפתח נתקע במנעול אז רוב סיכויים שהפנים בצילינדר כבר שחוקים, במקרה כזה אין הרבה ברירה, אלא להחליף את הצילינדר במנעול של הדלת.

למה המפתח לא מסתובב בדלת?

קיימות מספר סיבות שהמפתח לא מסתובב במנעול של הדלת, ברוב המקרים המפתח לא מסתובב בצילינדר של המנעול בדלת כתוצאה משחיקה של אחד הפינים בצילינדר. יחד עם זאת, ישנם מיקרים מסוימים שהמפתח לא מסתובב בדלת והסיבה לכך היא כתוצאה שמנגנון של הדלת תקוע. סיבה נוספת היא כאשר אחד הבריחים בדלת תקוע. יחד עם זאת , במקרים מסוימים כאשר המפתח לא מסתובב בדלת קיים לחץ על הצילינדר מהמגן צילינדר החיצוני. במקרים כאלה מומלץ ואף רצוי להזמין מנעולן לצורך טיפול מקצועי בתקלה.

יחד עם זאת אתם מוזמנים להציץ באתר מידרג שנחשב לאחד המובילים בתחום בעלי מקצוע ולקרואה מה חוות דעת של רוב המנעולנים  על תקלה של מפתח לא מסתובב במנעול.

למה נשבר המפתח במנעול?

ישנן מספר סיבות שהמפתח נשבר במנעול. כאשר לא מכניסים את המפתח עד הסוף ומסובבים בכוח את המפתח הוא עלול להישבר. סיבה נוספת שבגללה המפתח נשבר בתוך הצילינדר היא מזה כשהצילינדר תקוע ומנסים לסובב בכוח. כמו כן,  במידה והמנגנון (מנעול) תקוע ומנסים לסובב בכוח את המפתח, במקרה כזה המפתח יכול להישבר.

לכל שאלה נוספת ניתן לפנות אלינו בטלפון

חייגו עכשיו 073-37-449-10 

 

 

 

Call Now Buttonחייגו עכשיו