סוגי צילינדרים

073-37-449-10

בפוסט זה אנו נפרט לכם אילו סוגי צילינדרים קיימים ומה ההבדלים

בארץ קיימים לא מעט יצרנים או יבואנים של מוצרי נעילה וצילינדרים כגון:

מולטילוק (multlock) יצרן ישראלי של מוצרי נעילה וצילינדרים. למולטילוק יש היום שלושה דגמים מובילים של צילינדרים:

1-צילינדר מולטילוק דגם mt5 ברמת איכות ומיגון מאוד גבוהה. צילינדר mt5 מגיע עם כרטיס בקרת שכפול, רק מנעולן מורשה של מולטילוק יכול לשכפל את המפתח. הצילינדר mt5 מגיע עם 3 מערכות נעילה עם פטנט ומוגן נגד פריצות.

2-צילינדר מולטילוק דגם  אינטראקטיב (interactive). בצילינדר אינטראקטיב מערכת פינים טלסקופיים בשילוב עם פין צף במפתח. הצילינדר אינטראקטיב עמיד מפני שיטות פריצה אלימות. מגיע עם כרטיס בקרת שיכפול, המאפשר לנו שקט נפשי שאף אחד לא יכול לשכפל את המפתח ללא הכרטיס האישי

3-צילינדר קלאסיק פרו (ClassicPro) הוא צילינדר אמין ואיכותי עם פינים טלסקופים עומד בדרישות מכון התקנים הישראלי ובסטנדרטים בינלאומיים

EVVA (אווה) יצרנית מערכות נעילה אוסטרית מייצרת צילינדרים ומוצרי נעילה מזה כבר 100 שנים

1-צילינדר MCS EVVA המתקדם בעולם מזה כבר 40 שנים המשולב עם קוד מגנטי, בלעדי עם פטנט רשום על חברת EVVA (אווה) הצילינדר המוגן ב100% נגד פריצות שקטות עם מכשירים מיוחדים לא ניתן להעתיק את המפתח בשיטות כמו מדפסת 3D. את המפתח של צילינדר דגם MCS ניתן לשכפל אך ורק במשרדי החברה באוסטריה. לא כל מנעולן מכיר את הדגם של הצילינדר אווה MCS מכיוון שזה דגם לא זול וצריך לדעת איך להתקין אותו.

2-צילינדר 4KS EVVA הדגם הנפוץ בארץ ובעולם הצילינדר אווה 4KS מצויד במפתחות מיוחדים עם טכנולוגיה של 4 תעלות נחש המונעות פריצה שקטה. דגם 4KS מומלץ מאוד.

3-צילינדר ICS EVVA מאוד איכותי מוגן נגד פריצות שקטות עם כלי פריצה מיוחדים. צילינדר ICS מצויד עם מפתח עבה משולב קודים צדדיים אינדיבידואלים. את המפתח של דגם ICS ניתן לשכפל אך ורק במשרדי החברה בישראל. וזה מכיוון שיש לו פטנט רשום ומוגן.

4-צילינדר EPS EVVA הוא דגם קלסי עם הגנות מקסימליות עם הגנה נגד שכפולים מזויפים וניסיונות פריצה עם כלי פריצה. צילינדר דגם EPS מבין האטרקטיביים ומתאימים לכל כיס.       

 

 

רב בריח יצרן ומפתח ישראלי של צילינדרים ומוצרי נעילה בארץ:

1-צילינדר רב בריח דגם לוקסיס (LOCXIS) תוצרת כחול לבן מפותח בישראל. הצילינדר רב בריח לוקסיס שמכיל את המפתח עם טכנולוגית הפינים החכמים והמובנים שיוצרים יחידה טלסקופית נעה המשמשת כיחידת קומבינציה. הנותנת מיגון גבוהה ביותר והמתקדם בעולם. הצילינדר לוקסיס מיוצר מחומרי גלם מאוד עמידים לאורך שנים ופותח ע"י מהנדסים. הצילינדר רב בריח לוקסיס מגיע עם כרטיס בקרת שכפול המונע העתקה ללא בעליו של המפתח. את המפתח של הצילינדר לוקסיס ניתן לשכפל רק אצל מנעולן מורשה ע"י רב בריח הצילינדר מגיע עם 5 יחידות מפתחות. אפשר גם להזמין עם כפתור (פרפר) קבוע מבפנים. הצילינדר מתאים לרוב הדלתות בארץ.

2-צילינדר דגם דינמיק (DYNAMIC) בעל פינים טלסקופים המעניקים ביטחון מקסימלי הצילינדר מגיע עם 5 יחידות מפתחות ניתן להזמין את הצילינדר עם כפתור (פרפר) קבוע. מתאים לרוב הדלתות בארץ.

ייל (YALE) קונצרן עולמי עם וותק מעל 150 שנים:

1-צילינדר דגם Yale Smart הצילינדר בעל מנגנון ייחודי, החרוט בדיוק רב. בעל עמידות מקסימלית בפני קידוח. הצילינדר מסופק עם 5 יחידות מפתחות ניתן לקבל עם כפתור (פרפר) קבוע מבפנים. הצילינדר עם פטנט רשום על מולטילוק.

2-צילינדר סדרה 500 של yale המתאים לדלתות פנים ודלתות מחסנים הצילינדר מסופק עם 3 יחידות מפתחות. מיוצר עם חומרי גלם איכותיים.

 

 

 

Call Now Buttonחייגו עכשיו